Kundeservice
Skiltregisterets kundeservice har lang erfaring med kjøretøyopplysninger og står klare til å hjelpe deg. Vi kan forklare hvordan tjenestene våre fungerer, veilede deg i å få tilgang til detaljerte opplysninger om kjøretøy, og svare på andre spørsmål du måtte ha.
For raskest mulig hjelp anbefaler vi at du kontakter oss via e-post. En av våre erfarne kundeservicemedarbeidere vil besvare henvendelsen din fortløpende:
E-post:
For presise og detaljerte svar, kontakt oss på [email protected]. Våre kundeservicemedarbeidere besvarer alle e-poster fortløpende, og du kan forvente svar innen 24 timer på virkedager.
Telefon:
Dersom du trenger å kontakte oss via telefon, kan du nå oss på 458 99 250. Vær oppmerksom på at det kan være ventetid.
Telefontid:
- Mandag, Onsdag og Fredag: 09:00 - 11:00 og 13:00 - 14:00.
Selvbetjening – Min Side:
Ved å logge inn på Min Side vil du enkelt kunne administrere og endre dine avtaler. Her kan du oppdatere informasjonen din, administrere abonnementet ditt, og få tilgang til andre nyttige funksjoner for selvbetjening.
Henvendelser mottatt i helger eller på helligdager behandles på første virkedag.
Vi ser frem til å hjelpe deg!